luni, 26 martie 2012

Indoctrinarea se face din fasa III

Tot vorbesc intr-una despre prezenta educatiei religioase din gradinite, pentru ca aici, cel putin la nivel de teorie, aceasta "disciplina" nu ar trebui sa fie prezenta (de altfel educatia religioasa ar trebui sa fie facuta strict in biserica, ca de-aia e biserica). Iata ca in episodul de azi va prezint un concurs...un concurs cu o denumire incredibil de sugestiva: CONCURSUL MICUL CRESTIN. Concursul de adreseaza copiilor de gradinita si celor din clasele I-IV. Deosebit nu-i asa? Si cum orice gradinita care "se respecta" si are lideri cu "frica de Dumnezeu" e musai sa inscrie prescolarii la un astfel de concurs.
Taxa de inscriere per copil e de 10 lei, in baza careia copilasii primesc o fituica, revista ii spun ei, "Micul Crestin". Tot in baza acestor bani, copilasii se aduna cate 8 la o masuta si se bat sa spoiasca cu niste culori un iepuras...de Paste. Si cam atat. Mai sunt premiile pentru copiii care obtin un anumit punctaj, insa obtinerea punctajului nu garanteaza automat premiul, caci se accorda in baza unei trageri la sorti.
Insa educatorii si invatatorii sunt rasplatiti din plin, ca doar religia e ca un joc piramidal...cu cat aduci mai multi in afacere cu atat ai tu mai mult de castigat. Iata aici regulamentul concursului . Poate ca ideea in sine a competiei e una buna, dar de ce e musai sa-i zici "micul crestin"? Copilul isi pierde din candoare daca nu-i automat crestin?

Iata si afisul, pus la loc de cinst,e in cadrul gradinitei unde invata fiica mea.
Astept concursul "Sugarul Ortodox", "Embrionul lui Dumnezeu" sau " Tatonari crestine pentru spermatozoizi si ovule" toate cu premii.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cocolina, fi-mea abia a invatat cateva cuvinte, nu intelege lumea din jur. Asa ca pana acum nu pot sa vorbesc despre o opinie a ei. Oricum nu am inscris-o, mi-a atras atentia doar poster-ul din gradinita. L-am "tras' in poza si m-am apucat sa ma documentez pe net.

      Ștergere
  2. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna ziua
    Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi um mail la adresa iacob_ctin@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
    O zi buna va doresc

    RăspundeţiȘtergere