luni, 3 mai 2010

Libertatea de exprimare.

Update!
Happy Everybody Draw Mohammed Day!
Pentru ca nu am vrut sa jignesc "sensibilitatea" nimanui, am ales sa postez si un verset dintr-un hadith. Acest verset nu doreste decat sa arate geniul medical, demn de secolul XXI, al lui Mo.
Yap, invataturile batranului Mo sunt inca de actualitate, si nu e de mirare ca atatia oameni le urmeaza cu sfintenie...



Traiesc intr-o tara in care libertatea de exprimare este garantata prin constitutie, cu toate acestea teistii incearca din toate puterile sa limiteze aceasta libertate si sa transfiorme religia untr-un subiect tabu.
Suntem obisnuiti sa luam in deradere religia crestina si toate sectele derivate, avem dreptul sa radem de Isus, Buddha, Thor, Zeus, Manitou etc. , dar pare ca islamul a ramas religia care, desi e contestata, este si cel mai putin ridiculizata.
De fiecare data cand s-a incercat "demitizarea" ironica a profetului mult prea fericit s-a ajuns fie la cenzura, fie la proteste imense, la amenintari si in cel mai rau caz, chiar la crima. Umorul a ajuns sa fie cenzurat, iar ironia e declarata blasfemie!

Nu imi e teama, si sunt mandra sa particip la Everybody Draw Mohammed Day aici si aici

Nu sunt rasista si nici islamofoba dar vreau sa am dreptul sa-l desenez pe Mohamed daca simt nevoia. In mod normal nu as simti aceasta nevoie, dar fac acum o exceptie...





24 de comentarii:

  1. Multumesc de urare, ma bucur cand vad oameni atat de civilizati iar asta ma face sa merg mai departe. Va doresc si dumneavoastra acelasi lucru :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nope, am capatat experienta intre timp, esti suparat ca nu ai facut parte din lista mea de favoriti? :)

    Crezi ca ma deranjaza vocabularul tau? crezi ca la cititul cuvantului "pula" ma inrosesc precum o crestinica cu sexualitate reprimata? am 2 copii, asa ca am mai vazut-o pana acum macar de doua ori :P. Pe mine nu m-a vizitat sfanta fantoma, asa ca sunt destul de bine informata cu privire la anatomia masculina.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Roabele egoismului" e un crestinopat idiot care posteaza la el pe site datele personale ale unor persoane pe care el le considera atee, si instiga la ura si violenta crestina impotriva lor.

    Detalii aici: http://forum.atei.ro/index.php?topic=2084

    RăspundețiȘtergere
  4. Am raportat acest site pentru abuzul de incitare la ura si violenta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine ai facut, poate asa o sa fie inchise paginile domnilor de mai sus, care cred ca daca folosesc cuvinte obsene ma sperie.

    Nu vad totusi unde am incitat eu la ura, cand un citat dintr-o carte sfanta alaturi de un personaj din jocul Heroes of might and magic (pe care il detin in mod legal) pe un fundal cu camile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa iti fie jena ca mai faci si parada de "parinte responsabil"!
    Va uitati impreuna, tu si copiii tai, la South Park?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nope. Nu mi-e jena. Jena ar trebui sa-ti fie tie! Copiii mei dorm la ora aia, iar eu nu ma uit la South Park pentru ca nu-mi place, dar asta nu are nici o relevanta.

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce ar trebui sa imi fie mie jena?
    Eu raspandesc mesaje de incitare la ura si violenta?!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mesaj la ura si violenta raspandesc eu?
    Fii explicit. Unde este ura si violenta?
    Ura si violenta vin din partea voastra, a teistilor si nu din partea mea. Nu un ateu l-a omorat pe Theo van Gogh pentru un desen!

    Uite aici violenta!

    http://www.thefileroom.org/images/theo-van-gogh_web.jpg

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce replica de 2 bani...theo van gogh.
    Si de Stalin, Hitler, Mao si Ceausescu ai uitat?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce traba am eu cu Stalin si cu Hitler? Eu discut de un desen care nu conteaza ce ar contine, nu poate fi comparat cu a ucide pe cineva.
    Nu incerca sa ii dai pe Hitler si pe Stalin ca exemple de atei, ca nu merge... Hitler a fost catolic iar Stalin, ca si Mao si Ceausescu si-au construit propriile religii in jurul propriilor persoane.

    Ai reclamat, foarte bine. Ti-ai exercitat dreptul la libera explimare. Bravos! Acum la revedere ca deja vorbesti singur.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si ce treaba am eu cu ala de l-a injunghiat pe Theo van Gogh?!
    Pai daca nici aia nu au fost ateisti, atunci nimeni nu e ateist:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ateu nu inseamna imoral. Imorali sunteti voi, astia batuti in cap. Sunteti o insulta la adresa decentei umane.

    Iratiunea si ilogica pe care le debitati sunt insulte la adresa oamenilor rationali de pe planeta asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Te asigur ca nu fac asta decat in fanteziile tale bolnave. Iar atunci imi spui Iisus.

    RăspundețiȘtergere
  15. Oh, cool, acum pot sa raportez si ofensa adusa simbolurilor religioase!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Raporteaz-o la muma-ta, ca a reusit sa scoata o majoreta ca tine care a supt de la tata, nu de la mama ..lapte praf! Asta fiindca esti praf.

    RăspundețiȘtergere
  17. Adi esti un om bolnav cred ca ai nevoie de tratament.
    Uitati-va la filmul The Stoning of Soraya M sa vedeti ce religie inalta e islamul ce valori propovaduieste unor oameni care mental sint inca in epoca evului mediu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Voi sunteti, dpdv intelectual, in evul mediu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ba nu, rectific, sunteti in Cretacic!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. ANCA : CEA MAI MARE MUISTA DIN TOATE TIMPURILE

    RăspundețiȘtergere