sâmbătă, 6 februarie 2010

Jocuri crestine?

Iata:
Ingrijorati de influenta negativa pe care o au jocurile pe calculator asupra copiilor, mai ales cele cu scene violente, de lupta, credinciosii s-au hotarit sa introduca preceptele crestine in industria jocurilor pe computer. (sursa: aici)
De ce mi-e frica de treaba asta? Pai, simplu.

Imaginati-va un copil care, in inocenta lui, se joaca o porcariuta din asta in care "in loc de arme si vieti, [...] colecteaza putere divina, iubire si speranta" si "impotriva spiritelor rele, lupta cu 'degetul lui Dumnezeu'". Apoi imaginati-va ca, imbatat de "putere divina, iubire si speranta " deschide Cartea la Numerii, 31:17...

4 comentarii:

  1. pe ce te bazezi tu cand spui ca Dumnezeu nu exista?

    Majoriatea a marilor intelectuali, filosofi, oameni de stiinta au fost credinciosi sau au avut, aproape toti, un puternic dialog intelectual cu spiritualitatea crestina.
    Ar fi bine ca copiii tai sa creasca in interiorul unei rationalitati complete, lipsita de prejudecati antispiritualitate, fie ea si crestina. Prin spiritualitate inteleg ceva care cuprinde notiuni similare cu cele teologice, de tip "bine", "frumos" ,"rationalitate" "sacrificiu"

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca se bazeaza pe lipsa probelor in favoarea existentei lui.
    Faptul ca o multime de oameni au crezut si mai cred inca (habar nu am de ce) in el nu reprezinta o dovada a existentei lui dumnezeu, asa cum nici faptul ca unii copii cred in existenta lui Mos Craciun nu il face pe acesta real.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie de chestia asta cu jocurile nu mi-e frica. Adica in principiu se joaca la pc copiii mai maricei, cam de pe la 6 ani in sus. Iar la peste 6 ani eu zic ca disting destul de bine realitatea de fictiune.
    Si atunci de ce sa nu se joace?
    Fi-mea joaca un joc cu vrajitoare. E chiar foarte haios jocul ei asa ca joc si eu :)).

    le Bon Critique - teologia nu a inventat cuvintele si notiunile de bine, frumos, rationalitate, sacrifiu. In schimb cred ca a inventat "cruciada" :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere