marți, 2 februarie 2010

Cum am scapat de Iepurasul de Pasti si de Mos Craciun dintr-o lovitura

In vacanta de paste am hotarat sa-i facem o vizita bunicii si ma asteptam ca manjii mei sa se bucure fantastic, in schimb Tamara s-a pus pe bocit pentru ca, daca nu suntem acasa, Iepurasul nu o va gasi si nu ii va lasa ciocolata. Copiii mei parca sunt nascuti dupa razboi si nu au vazut in viata lor ciocolata!

Aceasta criza reprezentat picatura care mi-a umplut paharul rabdarii. Dupa ce am linistit bocitoarea am intrebat-o foarte serios daca ea chiar crede ca un iepure ii poate aduce oua de ciocolata, ca doar a vazut iepuri si s-a jucat cu ei. Raspunsul a fost NU, nu crede ca un iepure poate face asta. Atunci am intrebat-o ce a fost cu criza de bazaiala de pana atunci si ea mi-a raspuns senina ca nu stie. Daca la 6 ani plange din orice, ca o mimoza, ma gandesc cu groaza ce se va intampla la pubertate...

Am profitat de ocazie si am punctat faptul ca Iepurasul de Pasti este un personaj fantastic, din aceeasi categorie cu Zana Maseluta si cu Mos Craciun. A facut ochii mari si m-a intrebat daca chiar nu exista Mos Craciun... i-am raspuns ca ar fi frumos sa existe si am intrebat-o daca ar crede faptul ca un cal albastru, cu aripi de libelula aduce cadouri tuturor copiilor din lume intr-o singura noapte. A ras de s-a prapadit si mi-a explicat serioasa ca nu exista cai inaripati colorati in albastru. Nu am pierdut momentul s-o intreb daca exista reni zburatori si normal ca mi-a raspuns ca nu, nu exista.
Harry care a auzit toata conversatia a decis scurt si la obiect: deci masina e de la tati!
Eu am raspuns incantata, DA! cu toate ca eu am comandat masina telecomandata pe care Harry o adora...
Ma rog, egal, tatal este eroul. Macar nu mai cred in Mosi care patrund fraudulos in locuinte...

3 comentarii:

  1. Super copii ai. Felicitari.
    Cu Timeea (6 ani) am lamurit-o. Paul (3 ani) inca e nehotarat: are momente in care nu crede in Mos Craciun & Iepuras & zane, etc si are momente in care... ratiunea i se intuneca :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-a incantat fi-mea care mi-a spus "Multumesc pentru toate cadourile din anii trecuti mami" dar si "Anul asta iti iau si eu cadou de Craciun".

    RăspundețiȘtergere