luni, 22 februarie 2010

Atentiune, atentiune! Mare conspiratie mare la orizont!

Yahoo-ul meu isi da duhul, sufocat de mesaje de atentionare cu privire la diavolescul si masonicul Codex Alimentarius.
Dupa sutele de mass-uri cu copii bolnavi de leucemie si cancer, si cu picioare rupte in paispe' pe care
eu trebuie neaparat sa-i ajut, acum au inceput atacurile conspirationisto- crestino- dietetice impotriva Codex Alimentarius si a unui fungicid pe numele lui Initium, asa ca m-am hotarat sa vad si eu despre ce este vorba de fapt...
Urla blogurile din Europa ca cica vor masonii sa ne extermine prin folosirea Initium si prin interzicerea vitaminelor!
M-am dus si eu pe siteul http://www.codexalimentarius.net, am dat SEARCH (ceea ce le recomand tuturor stressatilor si strsantilor) si am scris "vitamins". Ce am gasit? Pai am gasit faptul ca este reglementata cantitatea minima / maxima de vitamine care trebuie sa se gaseasca in alimente.. Este asta un lucru rau? eu zic ca nu, avand in vedere ca o hipervitaminoza nu este un lucru bun. La fel nu este de loc rau sa fie eliberate pe baza de reteta medicamentele si suplimentele alimentare... poate asa nu o sa mai auzim de femei moarte din cauza ca au inghitit "pastile de slabit 100% naturale" in combinatie cu ceaiuri de slabit 100% naturale.

Iara am mai citit prin diverse bloguri ca vor bubuli sa distruga hrana "bio" si ca o sa ajungem sa ne hranim artificial si modificat genetic. Pai cum naiba sa hranesti 6 miliarde de guri cu produse 100% bio? Fara plante rezistente la boli si daunatori, fara ingrasaminte, ierbicide, pesticide, fungicide etc nu se poate!
Ma rog, am dat iar SEARCH si am scris "organic", ce sa vezi domne' ca cica nu se interzic alimentele naturale,ba din contra! Produsele "bio" se vor gasi si de acum in colo, spre fericirea producatorilor si comerciantilor care isi ingroasa buzunarele, dar ca vor fi si ele supuse unor standarde de calitate. Este asta un lucru rau? Eu zic ca nu, dar daca va place sa dati bani mai multi pe mere „bio“ scofalcite si atacare de mana e treaba voastra... Eu personal nu prea am incredere in produsele asa zise "bio" din simplul motiv ca, la multe dintre ele, la un pret mai mare calitatea e asemanatoare sau chiar mai proasta decat a celorlalte. Codex Alimentarius nu face decat sa impuna un standard de calitate si sa ne scuteasca de gunoaiele de 3 ori mai scumpe vandute drept produse "bio".

Auzi ce se mai spune... suplimentele alimentare au sa trebuiasca sa fie si ele testate inainte de a le da spre consum bizonului credul. Pai nu e normal? se gasesc peste tot o multime de asa zise medicamente minune, super naturale dar despre care nu se stie nimic... Mai oameni buni si matraguna e naturala!

Acum despre "arma secreta in razboiul masonilor" fungicidul pe baza de Initium. Mare lucru nu pot spune... e un fungicid de ultima generatie, introdus pe piata anul trecut de firma germana BASF. Nu vad cum din septembrie pana acum s-ar fi putut face testari stiintifice incat sa se vada ca ar fi cancerigen... Pana una alta este un fungicid si atat. In agricultura sunt folosite o groaza de otravuri dar mai conteaza si cantitatea pe care o inghite cineva.

Cum nu cred ca ma pandesc masonii bubuloizi cu lingura de Initium sa-mi puna in cafea, nu cred ca-s in pericol. Maine, in semn ne protest, am sa prepar un ceai de matraguna (100% naturala desigur) si am sa-mi invit binevoitorii care m-au capiat cu codexul lor sa-l deguste. Singuri, normal... eu imi fac o cafea solubila, plina de chimicale.

9 comentarii:

  1. Si daca o toanta, nu stie sa foloseasca ceaiul de slabit, ceaiul e de vina si trebuie pus sub cheie ? Pai dresati toanta cum sa foloseasca ceaiul !
    De ce nu interzice si curentul electric, ca mai sunt unii care se electrocuteaza ?

    In acelasi timp, Codexul asta,foloseste dubla masura : devine brusc grijuliu pentru viata toantelor care beau prea mult ceai de slabit, sau care au luat o vitamina in plus, dar nu are nici un stres fata de cei care devin cirotici de la alcool. Sau de cei care fumeaza si isi pun viata in pericol. Astora nu le interzice substantele, care sunt mult mai periculoase decat o biata vitamina !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceaiul de slabit nu e de vina decat pentru reclama mincinoasa si inselaciune... Eu nu dresez pe nimeni si nu vad de ce ar trebui sa fie obligatia mea sa invat "toantele" faptul fara sport si fara a manca pe jumatate nu slabeste nimeni nici un gram. Aici insa nu este vorba neaparat de ceaiurile de slabit ci de faptul ca alimentele si suplimentele alimentare trebuiesc supuse unor controale si unor standarde de calitate si de siguranta.
    Codex Alimentarius nu interzice vitaminele, asa ca nu e cazul sa faci o comparatie intre vitamine si tutun... Anumite vitamine si minerale( care nu sunt eliminate prin urina) pot produce hipervitaminoze si dereglari majore in organism. Din aceasta cauza in Codex este stipulat faptul ca producatorii trebuie sa-si eticheteze marfa cu doza exacta, si cat la suta din necesarul zilnic acopera vitaminele continute in suplimentul respectiv pentru ca "toantele" sa nu ia 10 pastile o data.
    Macar ai citit cate ceva din ce isi propune acest cod? Mie mi se par lucruri de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa ca uitai, marea majoritate a standardelor impuse de Codex in privinta etichetarii produselor alimentare si a suplimentelor nutritive, sunt indeplinite de mult timp in statele civilizate EU (ex in Germania..) ba chiar unele valori ale substantelor toxice admise sunt in EU mult mai mici decat cele stipulate in Codex.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anumite vitamine pot produce hipervitaminoze si dereglari majore in organism, fapt pentru care le eliberam pe reteta.
    Tutunul si alcoolul, produc SIGUR ( nu doar POATE )boli grave si chiar moartea, fapt pentru care le lasam la liber si nu le eliberam pe reteta .
    Si ar trebui sa vindem si untul pe reteta, ca excesul de grasime provoaca boli de inima.

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. Conform acestui "rationament", ar trebui sa eliberam si mancarea pe reteta, ca excesul provoaca dereglari grave ale organismului ( obezitatea, cu bolile aferente ). E dovedit doar ca oamenii abuzeaza nu doar de vitaminele alea periculoase, ci si de mancare, mai ales de mancare...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Consideri ca e gresit ca in cazul laptelui formula mentru nou nascuti, de ex., sa fie stipulat clar care este doza maxim admisa de vitamine si minerale? Exista un standard pentru asta... de aici la a spune ca laptele formula va fi dat "pe reteta" e cale lunga... Codex alimentarius este un standard informativ, fiecare tara adera conform propriilor necesitati la el si isi legifereaza industria alimentara tot conform propriilor necesitati. Ti-am mai spus ca legislatia germana este mult mai restrictiva si mai atenta decat Codexul lui peste.
    Ce te deranjaza de fapt? Unde e conspiratia care ar trebui sa duca la genocid?

    Inteleg ca nu esti fumator/oare si nici alcool nu bei... foarte frumos, esti invitata mea sa faci lobby impotriva acestor droguri ingrozitoare. Pe de alta parte iti aduc aminte ca tutunul este o planta la fel de naturala ca si musetelul... Sau nu tot ce e natural este si sanatos? daca nu tot ce este natural este si sanatos atunci si produsele de plafar ar trebui testate ca si produsele farnaceutice si supuse unor standarde de calitate inainte de a fi vandute ca fiind "fara efecte secundare, naturale, minunate, panaceu universal etc"(acelasi lucru ar trebui sa se intample si cu medicamentele homeopate), macar pe pachetele de tigari este scris clar ca fumatul poate produce cancer.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu e nimic gresit in a scrie dozajul corect pe cutia de lapte praf. Dar pot sa scrie acelasi dozaj corect si pe cutia de vitamine ( in loc sa le elibereze doar pe reteta ).
    Conspiratia este in restrangerea drepturilor : alea de a cumpara o banala vitamina sau o planta medicinala din magazin fara sa ai prescriptie. Consta in a accepta o autoritate, care sa ne spuna ce sa mancam si cum ....in a accepta niste chimicale insuficient testate, cu care sa ne stropeasca mancarea, si tot asa. Consta in a preda puterea de decizie in mainile altora, care au ca scop profitul si nu sanatatea populatiei .
    Conspiratia banului e cea mai puternica.

    Incercam sa argumentez ca nu exista nici un motiv real, ca sa restrictioneze accesul populatiei la vitamine si plante medicinale, prin intermediul retetei. Si dupa cum vezi, argumentele cu grija pt excesele populatiei, sunt rapid demontate, cu o logica elementara.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar nu restrictioneaza, omule, nimeni nimic!!! Aceleasi lucruri se vor gasi si de acum in colo.. singura schimbare e ca producatorii au sa fie obligati sa-si eticheteze corect marfa si sa o testeze inainte. Lucrul asta ne scuteste de a mai manca toate rahaturile fara sa stim ce contin. In privinta chimicalelor EU este mult mai restrictiva decat USA asa ca nu vad nici un pericol, daca vrei mai multe detalii despre Initium poti sa citesti aici detaliile tehnice:
    http://www.agro.basf.com/agr/AP-Internet/en/function/conversions:/publish/upload/news_room/initium-fungicide-technical-paper-basf-2009.pdf .
    Este pur si simplu un fungicid, nici mai toxic si nici mai putin toxic decat altele. Nu te pune nimeni sa-l bei ca pe apa.

    Crezi ca o sa se dea ceai de tei pe reteta? ca o sa fie menta pazita cu mitraliera?

    Ce este atat de rau ca si produsele naturiste, bio, de plafar, homeopate, ayurvedice (sau mai stiu eu ce alte chestii pe care le inghitim) sa fie testate, supuse unor controale si corect etichetate inainte de a fi vandute?

    RăspundețiȘtergere