joi, 28 ianuarie 2010

Paduchele EU sau ce cadouri imi fac copiii de ziua mea.

Este a doua oara in viata mea cand ii vad. Sunt mici, gri si locuiesc pe cap. Paduchii sunt animale de companie, iar in Germania cea civilizata nu este nici o rusine sa aduci in casa, de la gradinita asa un animal dragalas.
Pentru ca stiau ca se apropie ziua mea, iubitii mei copii s-au gandit sa-mi aduca si mie, sa am si eu, sa nu ma simt neglijata... Asta vara mi-au mai adus si ce m-am bucurat ca a trebuit sa spal toate lucrurile din casa, iar ce nu s-a putut spala sau congela a trebuit sa innec in otrava.
Acum a fost mai simplu, am aruncat totul pe terasa.

La minus 20° sper ca au murit (paduchii), imi venea sa arunc si copiii pe terasa si sa fac altii noi dar m-am gandit la scutece pline de caca si mi-a trecut... asa ca i-am spalat cu samponul special, Harry a urlat de parca ii smulgeam parul fir cu fir, Tamara s-a tinut barbata, m-am spalat si eu, sotul meu si-a ras capul si gata....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu